Høring om praksisplan for almen praksis 2015-2018
Praksisplan for almen praksis 2015-2018
Praksisplanudvalget sender hermed udkast til praksisplan om almen praksis 2015-2018 i høring, i henhold til lov nr. 904 af 4. juli 2013 om ændring af sundhedsloven og lov om klage- og erstatningsadgang inden for sundhedsvæsenet, hvorefter der i hver valgperiode skal udarbejdes en praksisplan vedrørende almen praksis, der udgør en del af regionens sundhedsplan.
Praksisplanen består af 2 dele:
- Del 1. indeholder visioner, udfordringer og indsatsområder.
- Del 2. omhandler organisering og sikring af lægedækningen.
Høringsudkastet er sendt i høring til de myndigheder og organisationer m.v., der fremgår af vedlagte høringsliste. Alle høringsparter er velkomne til at indhente relevante informationer fra øvrige parter i egen organisation, herunder eksempelvis brugerråd m.v., men de formelle høringsparter er de nævnte i høringslisten.
Praksisplanudvalget forestår tilretningen af praksisplanen på baggrund af de indkomne høringssvar og godkender det tilrettede udkast til praksisplan på møde den 25. juni 2015.
Høringssvar
Høringsmateriale
- Høringsbrev (PDF)
- Høringsliste (PDF)
- Udkast til Praksispln for almen praksis 2015-2018 del 1 (PDF)
-
Udkast til Praksispln for almen praksis 2015-2018 del 2 (PDF)
Høringsfrist
Sidste frist for at afgive høringssvar var tirsdag den 26. maj 2015.
Kontakt
Har du spørgsmål til høringen, kan du kontakte:
Strategisk analytiker, Fælleskommunalt Sundhedssekretariat
Christina Ryborg på mail:
Email: cetr@vejen.dk
Direkte tlf.: 40 28 13 07
eller