Høring om praksisplan for almen praksis 2015-2018


Praksisplan for almen praksis 2015-2018



Praksisplanudvalget sender hermed udkast til praksisplan om almen praksis 2015-2018 i høring, i henhold til lov nr. 904 af 4. juli 2013 om ændring af sundhedsloven og lov om klage- og erstatningsadgang inden for sundhedsvæsenet, hvorefter der i hver valgperiode skal udarbejdes en praksisplan vedrørende almen praksis, der udgør en del af regionens sundhedsplan.

Praksisplanen består af 2 dele:

  • Del 1. indeholder visioner, udfordringer og indsatsområder.
  • Del 2. omhandler organisering og sikring af lægedækningen.

Høringsudkastet er sendt i høring til de myndigheder og organisationer m.v., der fremgår af vedlagte høringsliste. Alle høringsparter er velkomne til at indhente relevante informationer fra øvrige parter i egen organisation, herunder eksempelvis brugerråd m.v., men de formelle høringsparter er de nævnte i høringslisten.

Praksisplanudvalget forestår tilretningen af praksisplanen på baggrund af de indkomne høringssvar og godkender det tilrettede udkast til praksisplan på møde den 25. juni 2015.

Høringssvar

Høringsmateriale

Høringsfrist

Sidste frist for at afgive høringssvar var tirsdag den 26. maj 2015.

Kontakt

Har du spørgsmål til høringen, kan du kontakte:

Strategisk analytiker, Fælleskommunalt Sundhedssekretariat
Christina Ryborg på mail:
Email: cetr@vejen.dk
Direkte tlf.: 40 28 13 07

eller

AC fuldmægtig
Birgitte Munk Grunnet
E-mail:
birgitte.munk.grunnet@rsyd.dk
Direkte tlf.: 29 20 15 50

 

 



Bilag: